Kapur Kasut vs Kapur Tulis

Kapur Kasut vs Kapur Tulis❰Read❯ ➲ Kapur Kasut vs Kapur Tulis Author Zonan Villa – Oaklandjobs.co.uk Koleksi 50 pengalaman alam persekolahan di dalam buku ini bukan semata mata rakaman kenangan yang sekadar bernostalgia Terkandung di dalamnya pengajaran motivasi inspirasi malah teladan dan sempadan k Koleksi pengalaman alam persekolahan di dalam buku vs Kapur Epub à ini bukan semata mata rakaman kenangan yang sekadar bernostalgia Terkandung di dalamnya pengajaran motivasi inspirasi malah teladan dan sempadan kepada semua peringkat pembacaPenulis penulis yang berkolaborasi dalam projek ini terdiri daripada pelbagai latar belakang Mereka secara keseluruhannya bersepakat bahawa pengalaman alam persekolahan banyak mencorakkan keberadaan mereka sehingga kiniSiapapun kita hari ini ; baik menteri kakitangan hospital peguam kontraktor tukang kayu drebar teksi mahupun ahli silap mata kita semua ada Kapur Kasut PDF/EPUB ² pengalaman yang terpahat di sanubari Pengalaman pengalaman itu meskipun pahit ketika kita menghadapinya tetapi manis untuk dikenang pada ketika yang lainSelamat Kembali ke Sekolah. Bismillahirrahmanirrahim50 cerita daripada 50 orang penulis Mengimbau kenangan zaman persekolahan Kisah mereka ada suka ada duka ada manis dan ada pahit Namun subhanallah apa yang dilalui semasa di sekolah rendah dan menengah itu rupa rupanya ada hikmah yang Allah mahu berikan kepada kitaItulah yang menjadikan kita orang pada hari ini Jika dahulu suka memberontak kini lebih bersabar Jika dahulu suka ikut ikutan kini lebih berhati hati dalam perbuatan Banyak juga kisah semasa tinggal di asrama Terutama kisah spirit of the coin Baca pula pada waktu tengah malam Mengenang cerita zaman sekolah memang mengundang senyum Kelakar seram sedih gembira semua ada Elok beri anak anak sekolah sekarang baca Ada tema kesopanan dan kesusilaan yang berkembang mekar di celah celah halaman naskhah iniSaya suka 28Zaman sekolah adalah zaman yang paling seronok untuk dikenang Lebih lebih lagi zaman sekolah menengah Tapi entah kenapa kisah di dalam buku ini tidak begitu menjentik rasa dalam jiwa Hanya beberapa kisah sahaja yang sangat terkesan di hati Selebihnya entah la Tak tau nak terjemahkan dengan kata kataMaaf Oh ya Terdapat juga kesalahan ejaan di dalam buku ini Dah ternampak takkan nak diam aje Dps Dah lama beli Beli pada 2712017 Dah lama jugak baca tapi tak ingat bila mula baca Jadinya aku letak tarikh mula baca secara rambang sahaja Hampir juga putus asa untuk meneruskan pembacaan Mungkin aku dah kurang berminat dengan cerpen agaknya Apabila baca cerpen kita mengharapkan keseluruhan cerpen itu boleh menarik minat kita untuk meneruskan pembacaan tapi jika dah stuck pada satu dua cerpen memang payah la nak teruskan sesekali fikiran melayang ketika membaca yup memori zaman persekolahan satu satu bebas dari terperuk dalam kotak memori menarik buku ni dari pelbagai latar belakang kehidupan semua punya pahit manis kenangan cerpen setiap satunya ringkas dan padat olahan dan susunan kata masing masing punya daya tarikan tersendiri syabas untuk semua penulis Membaca buku ini dapat mengimbau kembali memori memori lama zaman persekolahan dan ada satu dua cerita yang bersangkut paut dengan diriRamai penulis penulis baru yang berbakat yang hanya tunggu masa untuk digilap dan bersinar Semoga mereka ini terus memeriahkan dunia penulisan dalam pada masa yang sama memberikan inspirasi kepada orang lain untuk menulis Ada cerita yang pelbagai Ragam ketika bersekolah belajar menuntut ilmu Aku suka kisah seperti jasa guru mangsa ejek kisah fly kisah melawan guru dan beberapa kisah yang lainKisah kemiskinan dan kemudiannya berjaya itu sudah agak biasa Bila berulang ulang jalan cerita yang sama bacaan sudah menjadi agak mendatarNamun usaha menghimpunkan pelbagai kisah ini dalam satu buku bukan perkara kecil Siapa sangka satu buku ada 50 cerita Baca pengalaman carilah pengajaran Moga buku ini dpt mengubati kerinduan aku pd zaman persekolahan Pelbagai rasa Desain kaver yang cantik Tahniah untuk semua penulis Bacaan kali kedua Ada 50 orang penulis terlibat dalam cerpen kali ini Cerpen cerpen yang dibuat pun mengisakhkan hal hal zaman sekolah dulu Ada kisah buli kisah asrama macam macam kisahlah Zaman sekolah memang zaman yang dirunduiSetiuap cerpen ada pengajarannya tersendiri Buku yang tersangat bagus untuk semua golongan umur Cover buku pun dah cukup menarik perhatian pembacaHarap pada masa akan datang kisah lain pulak Mungkin puasa ke zaman mengaji ke kan Cerita cerita macam ni memang mengimbau kenangan Pengalaman 50 orang penulis tentang kisah zaman persekolahan 50 karya yang rencam dan menarik untuk diulang baca